woensdag 6 mei 2009

Dag 28 Amboise - Tours



Woensdag 6 mei 2009 30 km / 700 km.
Clement is zoals voorzien vandaag in Tours aangekomen. Tours blijkt een grote stad waar het één en ander te zien is. Morgen heeft hij daar dan ook een welverdiende rustdag ingelast. Hij zal Tours eens goed verkennen morgen.
Clement zal komende nacht doorbrengen in een jeugdherberg.

Clément est comme prévu arrivé à Tours aujourd'hui. Tours lui semble être une grande ville avec beaucoup de curiosités à voir. C'est pourquoi il a prévu une journée de repos bien méritée. Demain il partira en reconnaissance et passera la nuit dans une auberge de jeunesse

Clement: ik was nog niet zeker of ik mijn geplande rustdag wel zou nemen, maar Tours blijkt toch de moeite waard om er de tijd voor te nemen, en gezien ik vandaag iets later was zal ik dat morgen doen. Het begon vanmorgen nogal donker en de regenvest zat niet diep in de rugzak. Maar hoe later op de dag hoe mooier weer het werd. Mijn linkerarm lijkt al meer op een truckersarm: van altijd in dezelfde richting te lopen krijgt deze meer zon dan de andere. Het wordt tijd dat ik wat meer met de benen bloot ga lopen wat het is geen zicht (melkflessen). Weeral een mooie jeugdherberg gevonden hier in Tours, niet ver van het centrum.

Ondertussen heb ik de foto's ook al voor een groot deel op internet gekregen
Zie de link hiernaast links