donderdag 2 april 2009

Vertrekdatum nadert

Plots komt de vertrekdatum heel nabij. Eerst scheen het er naar uit dat ik later zou vertrekken omdat ik nog naar een dokterscontrole moet op 14 april. Mijn planning zou dan wel in de war geraken: het weekend van 18-19 april verwacht men mij bij familie nabij Compiègne en ik wou het die mensen niet aandoen hun plannen te wijzigen. Ook hebben wij het weekend van O.H.Hemelvaart een gite gehuurd en komt mijn vrouw met vrienden een verlengd weekend op bezoek. Als ik later vertrek zit ik te ver achter op schema en komt deze overnachtingplaats in het gedrang. Ik heb nu wel nogal ruim gerekend om eventuele tegenslagen op te vangen, maar ik hou het graag een beetje comfortabel en wil niet te veel onder tijdsdruk staan.
Dus heb ik besloten vroeger te vertrekken en een rustdag in te lassen waarop ik naar huis spoor en op de doktersvisite ga. Dit geeft me dan ook de mogelijkheid om mijn rugzak eventueel te herschikken.
Vertrek is dus gepland op donderdag 9 april (Witte Donderdag).