woensdag 8 april 2009

Dag -1


Morgen is het de grote dag. Vandaag loop ik er zowat bij als een kip zonder kop. De laatste voorbereidingen worden getroffen: allerlei kleinigheden zoals nog een briefje hier en daar om toch maar niets te vergeten. GSM nog eens goed opladen, fototoestel opladen, rugzak klaar maken…
Maandag heb ik voor de 2e keer de tent opgesteld in de tuin om er een nachtje in door te brengen. De 1e maal was het te koud met de lichte slaapzak. Deze heb ik dan maar omgeruild tegen een veel betere, maar daardoor ook zwaarder model. Het was al een stuk aangenamer, maar slapen op een matje zal nog moeten wennen.
Vanavond na de mis van 18 uur krijg ik de pelgrimszegen en meteen mijn eerste stempel in mijn boekje. Morgen om 8 uur vertrek ik vanaf de voordeur om hopelijk in de 2e helft van juli aan te komen in Compostela.